קל להתחיל וקל להתקדם
המערכת קלה ואינטואיטיבית. הממשק מבוסס Web, מה שאומר שכל התפעול מתבצע דרך הדפדפן., בדיוק כמו שאתם משתמשים ב- Ynet, Gmail, או כל אתר אחר.
הקמה קלה ומידית. עבודה דרך הדפדפן,תאימות לכל מחשב ומערכת הפעלה (חלונות, מק ולינוקס) המשתמשים מתחילים לעבוד באופן מידי מכל תחנה, בבית או במשרד.
ללא התקנה, ללא הוצאות היקפיות
אין צורך ברכישת שרת, התקנה מורכבת, תהליך הדרכה ממושך ויקר השקעה בגיבויים. המערכת מותקנת בחוות שרתים המתוחזקת באופן מקצועי.
תשלום חודשי נוח וגמיש בהתאם למספר המשתמשים.
גמישות והתאמה לעסק
לכל עסק תהליכים משלו, מודל עסקי משלו, סדר משלו וצרכים משלו. סביבת עבודה גמישה שמתאימה את עצמה לכל עסק.
ריכוז הידע המצטבר
שיתוף של כלל הארגון במידע שנצבר. תיעוד ארגוני מלא הכלל היסטוריה של כל הפעילות. כגון, כאשר עובד עוזב המידע לא הולך לאיבוד. שמירה על רמת שירות גבוהה בזכות המעקב אחרי פניות הלקוח, תקלות וכולי.
שליטה במידע העסקי
יכולת גבוהה להתאמה לצורכי הארגון ולתהליכי העבודה הקיימים.
המערכת מאפשרת ראיה מערכתית וחיתוכם רבים של מידע המנוהל.
למנהלים יש תמונת מצב מלאה, קלה לצפייה והבנה של המצב בארגון.
ניצול הידע להגדלת המכירות
המערכת עוזרת לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות ולבצע תחזית מכירות.
מכל מקום ובכל שעה
עדכון נתונים, הפקת דוחות, מעקב אחר חובות הלקוחות ועוד. כל זאת מהבית, מהמשרד, מהדרך או מכל מקום שבו יש חיבור לאינטרנט.
עלייה בתפקוד העובדים ובשביעות רצון ונאמנות הלקוחות
ניהול הלקוחות היעיל במערכת יעזור להפיק את מירב הפוטנציאל הגלום בעסק שלכם. שמאחוריכם מערכת שמנהלת את הלקוחות, המשימות והיעדים - תוכלו להתרכז בעבודה עצמה ולבצע אותה ביעילות.
אבטחת מידע ועדכונים
אבטחת מידע מלאה ללא צורך בהוצאה נוספת. עדכון אוטומטי של בגים ואבטחת מידע, לכל המשתמשים בו זמנית
גמישות והתאמה מירבית לכל עסק
מתאים כ- תוכנה לכל עסק לדוגמה crm לסוכנויות ביטוח